کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۵ طرح بهداشتی در اندیمشک  

فرماندار اندیمشک گفت: با حضور وزیر بهداشت در اندیمشک، ۵ طرح بهداشتی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک بیان داشت: با حضور وزیر بهداشت 5 طرح بهداشتی و درمانی شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است، که بهره برداری از اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی(ع) و بیمارستان درمان بستر کوی لور از جمله این طرح‌ها هستند.

وی افزود: وزیر بهداشت عملیات اجرایی بخش مادر و کودک بیمارستان امام علی(ع) و بیمارستان فاطمه الزهرا(س) را آغاز کرد که بیمارستان جدید اندیمشک مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور و با ظرفیت 100 تخت ساخته و در کم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

جهانگیری عنوان کرد: بیش از 17 میلیارد ریال برای بهره برداری از درمانگاه تخصصی بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک اعتبار اختصاص یافته است که این طرح در فضایی به مساحت 750 مترمربع تکمیل و با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: این طرح نیز در مساحتی بالغ بر یک هزار و 598 مترمربع وی اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال عصر امروز افتتاح و گامی مهم در مسیر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان، برداشته شد.

وی  عنوان کرد: برای بهره برداری از مرکز شبانه روزی کوی لور نیز، 17 میلیارد ریال اعتبار اختصاص و این طرح نیز در مساحتی بالغ بر یک هزار و 640 مترمربع به بهره برداری رسید.

فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس و مسئولان استانی و وزارت بهداشت رفع کمبودهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان و تأمین رضایت شهروندان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

حضور وزیر بهداشت در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.